Monday, July 2, 2012

Päike sai mu kätte

Ja nüüd on mu selg kõrbenud. Väga hullu ei ole, aga magamisega oli raskusi. Niitsin muru ja seal see päike mu kätte sai.
Laupäeval käisin Popkoori peol. Superlahe üritus! Sai kaasa laulda, väga meeliülendav üritus :) Ma olen nii rahul, et Signe mind kutsus ja et mina ikka läksin, loksutas  midagi paika mu sees :)
Eile tegime selle suve esimese supluse. Ilm oli nii palav, arvasime, et mis seal ikka, lähme käime ära. Vesi oli ikka külm küll veel. Lastel muidugi rõõmu, kui palju. Lõpuks käisin ikka ise ka ära. Kahtlesin tükk aega, kas üldse lähengi, aga siis mõtlesin, et kui sai juba järve äärde tuldud, siis tuleb ikka ujuda kah. Ma olen ikka vanaks jäänud küll. Vanasti käisin juba aprillikuus ujumas. Praegu ei kisu palavate suveilmadegagi jahedasse vette.
                                                                     * * *
Väike stiilinäide mu noorema poja veenmisoskusest:
"Ma ei ole kunagi saanud sellega kaks korda sõita! Tahad näha, et ei ole?"

No comments:

Post a Comment