Tuesday, June 26, 2012

Mu Laural on täna sünnipäev! :)

Kullake, palju õnne Sulle veelkord! :)
Ma olen juba varem ka oma Laurast rääkinud, aga tänase puhul teen seda veel. :)
Lauraga kohtusime keskkoolis, ma ei tea, kuidas ma küll varem temata hakkama sain..
Aga siinkohal lisan siia ühe pildi. See pilt on tehtud 2001 aasta aprillis.


Noored ja ilusad :)
Nüüd oleks tarvis värskem pilt kõrvale teha, aga millegipärast, kui me kokku trehvame, ei taipa kumbki meist, et pilti võiks teha. Kaks kana-ajukest, nagu me oleme ;)
Igatahes, millal iganes me kokku saame, siis me justkui polekski vahepeal lahus olnud, juttu jätkub meil alati ja nüüd, kus meil mõlemal on lapsed, on ühiseid teemasid rohkemgi.
Ühe asjaga on Laura minust ette jõudnud. Ta on nimelt abielus. Tegi mulle sellise triki, et ma ei tea, kas ma suudan kunagi tagasi tehagi :D Laura kutsus meid grilliõhtule. Mina siis läksin, viinerid peos grillima. Ja siis nemad, va suslikud Raavoga, astusid suurest telgist välja, Laural pulmakleit, Raavol munder seljas. No sellist üllatust pole keegi suutnud mulle korraldada. Eks ma korraldan midagi vastu, Laura. Pääsu sul pole ;)
No ja me suutsime koos titeootel ka olla. Mina ootasin oma pesamuna, Laura oma esimest beebit.
Hingekaksikud ikkagi :) Siis, kui me vanaks saame, käime koos Tartu muhedates kohvikutes saiakesi söömas ja jäätisekokteili joomas. See on meil juba ammu paika pandud plaan.
Päikeselist sünnipäeva Sulle, kullake! :)

1 comment:

  1. Boose moi! Ma väga tänan mulle pühendatud postituse eest. Avastasin selle alles nüüd. Pilt on sul ülim otsitud postituse juurde ja jään ärevalt oma üllatust ootama ;) :P

    ReplyDelete