Friday, June 8, 2012

Viimast päeva praktikal

Natuke kurb oli ka. Kõigil tundus siiralt kahju olevat sellest, et ma ära lähen. Kuidagi nii südamesse läks, juba jõudsid inimesed mulle hinge pugeda. Viisin kommikarbi ja Toomasele ühe lille. Tean, et Toomasele meeldib aiandus ning viisin talle ühe suvelille, mille ta saab mulda pista. Tundub, et ta oli väga liigutatud :) Aga ma tõesti tahtsin teda tänada, et ta nii tore juhendaja mul oli. Superkannatlik inimene, asjalik tegelane :)
Hommikul hoidsin Kärdi beebit. Kärdi käis oma õel sünnipäeval, jäi ööseks Tartusse ja palus, et ma hommikul titat hoiaks, kui ta ema tööle läheb. Kärdi põnnu on üks igavesti armas olevus, korra tegi mulle kurja häält, aga see oli ka põhjendatud. No kaua võib piimapudelit oodata? Ja siis veel tahan mainida, et minu peale pole juba aastaid oksendatud.. Aga muidu saime kenasti hakkama, ma tal juba ammu sõps :)
Niipalju veel, et OK iseseisva töö tegin eile valmis ja saatsin D-le. Homme lõpetan praktikaaruande. Ja siis aitan Marilil resümeed inglise keelde tõlkida. Ja trimmerdan.

No comments:

Post a Comment