Friday, June 22, 2012

Niisiis

sain aega nüüd mõned read kirja panna siia.
Turunduse eksami sooritasin edukalt, sain 5. :) Nüüd on kooliga ühel pool. Esimene aasta läks küll kiiresti, lausa lendas. Näis, mis uuel õppeaastal saab. Kui see on sama edukas, siis.. Siis on järgmisel aastal samal ajal minu lõpupidu :)
Nüüd aga veel üks hea uudis. Nimelt ma töötan nüüd kodus. Teostan juurdelõikust siin siis. Lasteaias algab ka puhkus ja nii saan lastega olla ja samal ajal ka tööd teha. Mulle sobib :)
Kolmapäeval käisin Signe juures veinitamas. Lõpuks tegime šampuse ka lahti, jutustasime kella poole 2ni öösel. Aga väga tore õhtu oli, ma polnud juba ammu nii palju lobisenud nii erinevatel teemadel. Autodest suheteni, elust ja olust..:)
Aga jaanipäeval tuleb meil siin vist väike istumine. Äkitsi on inimesed hakanud avastama, et me eksisteerime. Aarise sõber tuleb oma perega jaani pidama ja Kärdi tuleb ka meile. Pidin täna poest liha ostma ja marinaadi panema. Ja täna on mul veel hambaarst. Nii, et tegemisi jätkub endiselt :)

No comments:

Post a Comment