Friday, June 1, 2012

Käisime kultuuri nautimas :)

Jan Uuspõllu "Vanaisa" etendus Tartu Kontserdimajas. Super tükk jälle Uuspõllu poolt! Soovitan soojalt. :) Mina naersin nii, et pisarad voolasid :)
Aga selle teatrini jõudmine käis nagu ikka üle kivide-kändude.
Hommikupoole kolisime Aarisega kappe mõisasse. Jaa, me kolime ära. Igatahes, kui kapid kolitud, hakkasin autosse tagasi minema, tõmbasin ukse lahti ja loomulikult vastu oma põlve, nii, et mul silmist tuld lõi. No nii haiget sai. Pärast duši all käimist sõitsin linna, praktikale. Seal läks mul üle ootuste hästi, Toomas jäi täitsa rahule, sain isegi keerulisemate ülesannetega hakkama. :) Pärast praktikat läksime riietuma, etendus algas kell 19, plaanisime hiljemalt 17.30 sõitma hakata. Kohtusime Mailika pool. Mailika on Aarise venna elukaaslane.  No igatahes. Hakkasin omale sukki jalga panema ja tõmbasin küünega augu sisse. Pean mainima, et tõmbasin küüne ka katki, sõrm siiamaani valutab. No ega midagi, lippasin siis poodi. Edu kauplusesse. Otsisin seal sukkpükse, leidsin. Läksin kassasse, müüja ütleb, et ta ei saa seda müüa, koodi ei võta omaks. Vaatasin talle õnnetu näoga otsa, sest see paar oli ainuke minu suurusele, ülejäänud olid kõik S-suurus. Müüja siis vajutas nuppu, ootas juhatajat. Too aga ei tulnud, siis müüja karjatas leti tagant: "ANNELI!!". Ma ehmatasin isegi. No see Anneli tuli, aga temagi ei osanud midagi tarka öelda, pakkus mulle neid väikseid suurusi. Õnneks ma nägin keset poodi ühte riiulit, mida ma enne märganud polnud. Ja seal olid sukkpüksid! Ostsin ruttu omale kaks paari igaks juhuks ja kappasin tagasi korterisse. Seekord ei lõhkunud omi sukki ära ja tormasime auto peale. Istusime autos ja ma panin omale käed sülle. Juuksed tulid näo ette, tõstsin käe ja oppaa! sukad jäid sõrmuse taha kinni ja tekitasin omale mikro-augu sukkadesse! Oi kurja :D Ma pole ikka loodud sukki kandma. Õnneks ei hakanud see auk hargnema. Sain ikka teatris ära käia. Ja sain meenutada, miks mulle ei meeldi kleiti kanda pidulikel üritustel.

No comments:

Post a Comment