Monday, May 28, 2012

Juskui pikk nädalavahetus oleks seljataga

Ja ei ole üldse selline tunne, et esmaspäev on. Saatsin lapsed lasteaeda üle pika aja. Hoian pöidlaid, et nad nüüd jälle haigeks ei jääks. Gabriel läks täna Tartusse ekskurisoonile, Ahhaa keskusesse. Kooli lõpp, nüüd nad käivad igal pool.
Meelis tõi ka omad põnnid maale, sain 5 põnni kamandada. Tegelikult, Merit ja Gabriel on juba nii suured, et pole nagu midagi kamandada enam, aga no silma peab ikka peal hoidma.
Sain oma aiamaa peaaegu kaevatud, üks jupikene jäi veel, sääsed hakkasid närima, ei kannatanud enam olla aias. Täna siis lõpetan sellega. Siis lasen rammu ka tuua oma põllale ja siis lõpuks saan midagi külvata ka. Ei tea, kas jõuluks saab porgandit? :):) Muide, üks jänes juba käis uudistamas mu põllulappi..
                                                                    * * *
Mu roosa-fänn küsis eile: "Emme, mis värvi sinu suu on?"
Mina:"Punane"
Kirke: "Aga mis värvi minu suu on?"
Mina: "Punane"
Kirke lõi endale käega otsaette ja ütles: "Eiiiii! Mul on rooooosa!"

1 comment: