Tuesday, May 22, 2012

Hullem kompliment tehti just

"Aitäh, emme, väga hea söök oli!"
Lapsed sõid jäätist.. hahahh :):)
Viisakad on nad mul vähemalt.
Kevad ründab korralikult. Puud õitsevad, sirelid ja toomingad lõhnavad, mõisas on praegu kõige ilusam aeg :)
Teeksin pilti, aga mu fotokas on lootusetult kadunud.
Eile hakkasin omale aiamaad kaevama. Jah, alles eile. Varem polnud lihtsalt aega. Märkisin piirid maha ja kaevasin. Esialgu teen väikese aiamaa, 4x4 ruutu umbes tuleb. Saab vähemalt aimu, mis pinnas mul seal on ja kui hästi miski kasvab. Ja olgem ausad, ega ma eriti usin rohija ka pole.. Aga seda vb sellepärast, et mul pole varem päris oma peenramaad olnud.
Õppida ka üritan, senimaani on see olnud suhteliselt lootusetu üritus. No üldse ei suuda süveneda, aga aega ka veel natuke on. OK eksam on 13. juuni. Hiljemalt järgmisel nädalal tuleb ennast käsile võtta. Muidu ei jõua valmis. Praktika aruanne ka vaja valmis teha, 11. juuniks peab ära esitama. Tuleb mõni unetu öö vist, teada värk ju, et ma hakkan umbes kaks päeva enne neid asju tegema. Proovin küll seekord tublim olla, siis on endal kergem, eks näis.
Ahjaa. Ma vihkain sinikaid.

No comments:

Post a Comment