Wednesday, May 2, 2012

Ämmal on Sünnipäev!

Selleks puhuks palusin Kärdil ämbliku teha. Selline näeb välja siis ämblik:
On tavalise tumba suurune, üsna praktiline asi :) Lastel rõõmu kui palju.
Mis siis põnevat? Täna arvati kaks korda K-Rautas, et ma töötan seal. Inimesed küsisid informatsiooni. Ju siis olid paberid ja käsiskänner eksitavad. Aga tore tunne ikka oli, tähtis ka natuke ;) Nagu olekski päris tööline seal :) Seltskond on lahe, peale minu on kontoris veel üks naisterahvas, Anne. Sõbralik ja tore tegelane. Kontor, kus ma töötan, on kaheks jaotatud klaasseinaga. Toomas, Anne ja mina oleme tagumises ruumis, esimeses ruumis on kaks meest, kes tegelevad äriklientidega, ühe nimi on Urmas, teise nime ei teagi. Hästi tihti eksib meie juurde ära Maret, kes on kauba vastuvõtja. Tema toob meile saatelehed ja mina saan neid kontrollida. No ja siis tulevad vahel kontorisse ka saalitöötajad, kellel omad mured. Näiteks, kui peitpeanaelad on ära kadunud.

No comments:

Post a Comment