Saturday, May 5, 2012

pealkirjata lugu

Loomekriis on, isegi pealkirja ei suuda välja mõelda.
Käisin eile Kärdi juures. Poolteist siga suutsin välja lõigata. Noh, tegelikult peaaegu kaks. Lõunast olin juba praktikal. Kontrollisin tellimusi ja tegin inventuuri. Inventuur on igapäevane asi. Sellist pistelist kontrolli tehakse iga päev, vastavalt ostutellimustele. Siis andis Toomas mulle kuhja arveid ja saatelehti. Pidin nendest koopiad tegema, koopiad kausta panema ja originaalid ühte karpi. Sealt karbist viiakse nad esmaspäeval Tallinnasse. Panin siis need paberid karpi. Natukese aja pärast küsis Anne, et kuule, kas need on Tallinnasse minevad paberid siin? Vastasin, et jah. Anne hakkas naerma ja ütles, et ära neid siia karpi pane, siit lähevad paberid hävitamisele. Normaalne eksju :D Vähemalt eluks ajaks jääb nüüd see karp meelde, kuhu pabereid panna EI tohi. :)
                                                                     * * *
"Emme, vaata, ma laulan."
"Kirke, ma ei pea ju vaatama, ma kuulen niisama ka ju."
"EMME, VAATA, MA LAULAAAN!!" ja siis ma vaatan. Seda, kuidas ta laulab.

No comments:

Post a Comment