Thursday, May 3, 2012

Sain täna kiita! :)

Toomas ütles, et ma olen päris hästi kohanenud ja jagan juba päris hästi asjadest. :) Arva ära, kas ma vähe ei punastanud :D Ütlesin, et mul on hea õpetaja olnud, siis punastas omakorda Toomas :D Ise tunnen end veidi ebakindlalt veel, aga Toomas on alati käepärast ja ta julgustab mind iseseisvalt ka otsuseid vastu võtma. Vahel teeb nagu testi, küsib, et mis me sel puhul nüüd teeme, või et kuidas seda asja nüüd sõnastada.
Ja see teine mees, kelle nime ma eile ei teadnud, on Kalev. Tema teenindab ka ärikliente.
Tegin täna ostutellimusi. Käsi värises küll. Aga tundub, et sain hakkama :)
Gabriel läks täna rattaga kooli. Praegu tuli meelde, et tahtsin talle helkurvesti osta. Ta helistas just, et hakkab kodu  poole sõitma. Gabriel sai mu vana telefoni endale. Näppis seda ja pani minu kogemata musta nimekirja, nii et mina temale helistada ei saa. Ja me ei oska keegi seda ära ka muuta. Nii, et kui ma tahan pojaga suhelda, siis pean esmalt helistama Aarisele, tema helistab Gabrielile ja siis poja helistab mulle. Keeruline värk :D
Sain naabrimehe käest 4 karpi mune. Pean midagi välja mõtlema, mida nendest vaaritada. Muidu lähevad hukka. Tuleb vist omletiõhtu.

No comments:

Post a Comment