Tuesday, May 1, 2012

Roheline tungib peale

ja meil kiire kiire mõisas. Sest varsti on muru ja hein kõik ära vallutanud, aga tahaks enne veel palju ära jõuda. Koristustööd pole isegi poole peal mitte. Kiviklibu saab mitu head kastitäit veel. Ja muidugi pidin eile oma seljale liiga tegema. Ma isegi ei tea, kuidas see mul õnnestus. Mingil hetkel käis äge nõks läbi, kui kummardama hakkasin, ja oligi kõik. Ämm tegi massaaži, kilkasin päris eduliselt, kui ta mu valulisi punkte lahti mudis.. Hommikul oli parem, kuid päris püsti ikka ei saa olla, tooli peal ka istuda ei saa, tirisin läpaka voodisse.
Aga muidu on ülikena kevad kätte jõudnud. Kuulsin eile hommikul kägu ka kukkumas, mul tuleb siis hoolas aasta. Aias kasvavad sinililled ja siis veel ühed sinised lilled, mille nime ma ei tea. Ilus sinine on mu tulevane muru igatahes :)
Eesti Film sai 100 aastaseks. Selle puhul avaldatakse digitaalselt korrastatud eesti filmiklassikat. Ostsime "Viimse reliikvia" ja "Kevade". Lapsed vaatavad suure huviga. Mäletan, et ema ajas alati terve pere teleka ette, kui telekast neid vanu filme tuli. Nostalgia.. :)

No comments:

Post a Comment