Thursday, April 26, 2012

Tehtud.

Esimene praktikapäev nimelt :)
Jalutasin läbi hommikuse Võru. Jõudsin kella 8-ks linna, praktikale pidin minema kell 9. Nautisin ilusat ilma, ja seda, et ma ei pidanud kiirustama. Käisin turu peal uudistamas. Olen endale võtnud järjekordse võimatuna näiva ülesande. Otsin omale kõige mugavamat kinga. Ja ta võiks olla samal ajal ilus. Mu jalanumber on "sorok pasleednõi", mis tähendab, et ma näen kurja vaeva jalatsite leidmisega. Üldjuhul on ilusad kingad ikka väikesed.
No see selleks. Jõudsin ilusasti kohale. Mu juhendaja Toomas oli kenasti olemas. Tervitas mind. Ootasime teise praktikandi ka ära. Teine praktikant on Aira. Ta on juba kolmandat nädalat kohal, seega oluliselt targem hetkel. Sain pataka arveid kätte ja pidin ära märgistama tellimuse numbrid, seejärel sain koopiamasinaga tuttavaks ning lõpuks pidin arved tähestikulises järjekorras kausta panema. Seejärel andis Toomas mulle skänneri. Sellise, millega triipkoode saab skanneerida. Läksime saali peale ja otsisime tühjasid kohtasid riiulites. Ehk siis neid kohti, kus hind oli, aga toodet polnud. Skanneerisin need tooted aparaati. Põhimõtteliselt tegime inventuuri. Homme näen, mis nende andmetega edasi teha. Pärast lõunat ütles Toomas, et mis siin ikka, minge õue jalutama, ilm on ilus, kes see ikka kontoris tahab olla :) Ja saatis meid koju. Homme lähen kella ühest, sest Aira käib hommikupoolikuti. Siis me saame eraldi käia, ja kumbki saab arvuti taga ka tööd teha. Meile eraldati kahe peale üks arvuti. Sellised lood siis. :) Mulle meeldib. Põnev on vähemalt esialgu :)
Ahjaa, ma ei tea, kas ma olen juba maininud, et Kirke oskab R-tähte! :)

No comments:

Post a Comment