Monday, April 23, 2012

Mul on näpu peal verevalum

Jah. See on see, kui hommikul kella 6 ajal tööd teha. Tõin koju tööd kaasa. See on selline töö, mida tuleb teha sukavarda, porolooni ja kruustangidega. Täitsime ämblike jalgu. Ja kui hakkasin varrast kruustangide vahelt lahti päästma, siis libises see pulk, millega keeratakse, mul käest ja Nätaki! mu väike näpp seal vahel. Oi, kui valus sai.. Ja nüüd on verevalum. Kui Kärdile näitasin, siis ta näoilme muutus selliseks, nagu ta oleks ise kruustangide vahele jäänud.
Nädalavahetusel käisime mõisas koristamas. Riisusin lehti, põletasime prahti. Ohjeldasin oma sirelipõõsast, oli teine jälle laiutama hakanud. Tegusad kaks päeva olid.:)
Täna sajab vihma, seetõttu oleme kodused. Olen päris väsinud ka sellest nädalavahetusest, ongi hea veidi puhata. Teen õhtuksöögiks plohvi, selline isu tuli, et hulluks võib minna. Mul käivad vahel sellised isud peal. Vahel tuleb väga väga suur isu kodujuustu järele näiteks. Teinekord tahan plohvi, ja mõnikord olen nõus seljanka eest surema :D Kõigi nende tähtis lisand on hapukoor. Nämm!
Panin ükspäev sibula juuripidi vette, saab rohelist sibulat ka, ülihea!
Pidin täna praktikat alustama, kuid Kärdil oli mu abi vaja, et saaks 150 looma kokku. Lükkasin praktika edasi ja alustan sellega neljapäeval. Õnneks on K-Rautas mõistlikud mehed :)

No comments:

Post a Comment