Wednesday, April 11, 2012

Kirke esimene koolipäev.

Kirkel on nohu ja mul polnud teda kellegi hoolde jätta. Koolis oli täna vaja olla, niisiis võtsin ta kaasa. Täitsa hea laps oli. 4 korda käisime pissil, üks kord vett joomas. Kirke joonistas mulle 4 pilti ja mina talle terve meie pere, lisaks veel mõned loomad, puud, lilled :) Hillar andis talle kommi ja mainis, et talle meeldivad pisikesed lapsed, eriti nende noored emad :D Õnneks möödus koolipäev kiiresti, Kirke jäi rahule ja mina ka.
Eile oli mul D. tunnis äriidee kirjelduse esitlus. Võtsin põrsa kooli kaasa. No selle põrsa, milliseid ma Kärdi juures tegemas käin. Kaks piitsa olid ka kaasas. Kärdi naeris, et see siga on nüüd erudeeritud.:)
Põhimõtteliselt tegin tooteesitlust. Sain ainukesena terve kursuse peale 5. Eks ta teiste suhtes võib-olla natuke ebaaus oli, aga oma toote või teenuse, mida esitleda, võis vabalt valida. Vot sedasi.
Järgmisel nädalal on kaks viimast koolipäeva ja siis algab praktika. Jätkuvalt kiired ajad siis. Enne jaanipäeva vist ei tulegi midagi puhkuselaadset. Juunis on veel kaks eksamit ka.
Aga sellel nädalal kuni pühapäevani olen Kärdi juures tööl, pühapäeva kauplesin vabaks, sest õppida on ka vaja, kuigi Kärdi torises küll. :D Ta ütles, et ta hea meelega ei laseks mind üldse kojugi. Ahjaa, eile õppisin siis juurdelõikust. 10-le ämblikule lõikasin jalad ja 50-le põrsale kõrvad. Esmapilgul ei tundugi seda palju, kuid kui mõelda, et igal ämblikul on 8 jalga ja põrsal 2 kõrva, siis kokku lõikasin ma 180 detaili. Vohh. Päris põnev on igatahes, esialgu see uus amet meeldib :)
                                                                      * * *
Kirke küsis täna, et "kas sa tead, kus päike elab?"
Ütlesin, et no räägi.
Kirke vastas: "Päike elab omas kodus!"
Loogiline ju :)

1 comment:

  1. ma järgmine kord ikka üritan saadaval olla kui vaja :)

    ReplyDelete