Thursday, April 5, 2012

Ärkasin just.

Jah, mina magasin täna kella 11-ni. Mul on vaba päev. Hommikul saatsin pere kooli, lasteaeda ja tööle ning läksin ise magama tagasi. Praegu tunnen, et ma pole üldse puhanud.. Kevadväsimus on vist, tahaks kogu aeg magada. Terve see nädal on ka päris kiire olnud. Öösiti tegin koolitööd. Esmaspäeva öösel tegin esitlust (sain esitluse eest 9 punkti!), siis sain kella poole 1 ajal magama. Teisipäeval tegin äriidee kirjeldust, siis jõudsin pärast 1-e voodisse.
Teisipäeval oli meil suuline ja kirjalik eneseväljendus, selline tund. Õpetaja Ülle on meil koolis eesti keele õpetaja ja samal ajal ka huvijuht. Tunni alguses küsis ta, et kes tahaks talle vabatahtlikuks abiliseks tulla lahtiste uste päevale, korraldamise ajaks. Mõtlesin veidi ja ütlesin, et mina tulen. Meil oli kolmapäeval kaks tundi, ja lähtiste uste päev algas kell 12, nii, et pärast tunde meil siis. Keegi teine ei avaldanudki soovi. Pärast ütles Ülle mulle, et ma pääsen nüüd arvestustööst. JEEES!! :D Päris hea meel oli :) Mitte, et mul eesti keele tunni vastu midagi oleks, aga too arvestustöö, mida Ülle plaanib on peaaegu nagu eesti keele eksam. Ühesõnaga, mitte just kergete killast.
Niisiis, eile olin triksis traksis, viisakalt riides kooli fuajees ja tervitasin tulevasi potensiaalseid õpilasi. Tegin maja peal eksursiooni grupiga. Piilusime klassidesse ja lasin neil pinkides istuda, tunnis osaleda. Hillar näitas meie õpilaste tehtud videosid kooli kohta. Jutustasin ja seletasin, rääkisin oma erialast ja teistest erialadest niipalju kui oskasin, mulle tundub, et nad jäid rahule :) Viisin nad ka robootikaruumi, sest keegi küsis, et mis selle ukse taga on. Ausalt öeldes, polnud ma ise ka tolles ruumis käinud. Aga ukse peal tuli meie vastu mu klassivend Kristjani vend Karl. Haarasin tal niiöelda nööbist, ja lasin tal sujuvalt jutustada, mis ruumiga tegu. Väga ladusalt kulges kõik :)
Ülle jäi ka rahule.
Aga täna on siis vaba. Tunnen, et mulle kulub see ära. Olen end justkui tühjaks rääkinud ja nüüd on omaette aeg, mil ma end taas laadida saan. Kuulan muusikat, joon kohvi.. Pärast lähen teen väikse jalutuskäigu, ilm on super :)
Ja veel.
Täna on Rudolfi sünnipäev! :) Palju Õnne!! :)
Rudolf on Laura poja. Laura on mu kullake :) Minu keskkooli aegne leid ;) Sõprus on meil niisiis kestnud juba 12 aastat. Me pole kordagi tülitsenud ja kui saame üle pika aja kokku, siis polekski nagu vahepeal lahus olnud ja juttu jätkub ikka kauemaks ;) Aga Laura elab Tabasalus, seetõttu õnnestub meil kohtuda harva, heal juhul paar korda aastas.
Siis kui mina ootasin Kirket, ootas Laura Rudolfit. Kirke sündis 2. aprillil, Ruudi 5. aprillil. Saame koos tähistada. :)
Siin on esimene pilt Kikust ja Ruudist koos. Nad on siin kahekuused:
Vot nii. Suvel on plaanis ikkagi kohvikusse ja loomaaeda minna. Siis saab pilti teha jälle :)

No comments:

Post a Comment