Monday, April 16, 2012

Oi, kui valus mul kere on!

Käisime eile Taevaskojas lastega. Ronisime seal mööda mägesid, tassisin Kirket treppidest ja oi jeerum, kui valusad mul jalalihased täna on. Aga ilus oli küll :)
Pärast käisime Põlvas poodides ja tulime koju tagasi otseteed pidi. Mina olin kaardilugeja, mis tähendab, et see otsetee venis pikemaks, kui alguses planeeritud.. Keerasime ühest teeotsast liiga vara ära ja tulemuseks oli, et sõitsime mööda hullemaid rööpaid, mida ma eales näinud olen. Kohutav. Ma ei sobi absoluutselt kaardilugejaks. Seekord oli mul kaart arvutis, ükskord olin paberkandjal kaardi lugeja, siis oli mul kaart valepidi ees.. Nojah, kohuke ikkagi ju :P
Täna oli koolis ettevõtluse arvestus. No ma loodan, et saan sellest vähemalt 4, muidu on mul koondhinne ka kehv.. Turunduses tegime hinnapakkumise kohta esitlust. No see läks ka veidi võssa vist. Kuigi olen esinedes palju enesekindlamaks muutunud. Suured tänud Hillarile selle eest! :)
Ja veel käisin täna Kärdi juures. Lõikasin nahast põrsaid kaks tükki. Hah! :)
Ja siis veel, et homme on mul viimane koolipäev! :) Järgmisel nädalal algab praktika, nagu ma juba miljon korda vist maininud olen.
Vot nii. :)

No comments:

Post a Comment