Friday, July 27, 2012

Tornaado hoiatus anti!

Mul on hetkel tunne, justkui oleks see tornaado juba jõudnud ja minust ka üle käinud. Olen täiesti sült. Kaks viimast päeva on möödunud tõeliselt kiiresti ja enamasti töötähe all. Kaks päeva järjest loomi täis toppida selle kuumusega on tõeline katsumus. Eile olid lapsed ka töö juures kaasas. Õnneks nad käitusid ilusti. Õhtul käisime Laura juures maal. Nii hea oli Laurat üle pika pika aja näha :) Lapsed said mängida ja meie juttu ajada. Sõime šašlõkki ja kringlit ja jõime koduõlut, mis oli pigem kalja eest Raavo sõnade järgi.
Tita-Romet on ülinunnu ja ülipüsimatu hing :) Või lihtsalt tundus mulle nii, pole ju ammu beebidega tegemist teinud. Aga lastel oli vahva ja minul ka, hää meel et külla läksime.
Tegime pilti ka, aga lisan neid siis, kui Laura saadab mulle.
Täna olen niisiis sült. Vajan puhkust puhkusest :) :)
                                                                       * * *
Kirkel on nüüd tulnud uus mood.
Temal on tarvis alati kõige ees kõndida. Ja kui seda ei saa, siis oh seda kisa..

No comments:

Post a Comment