Monday, July 30, 2012

Om nii lämmi..

Eile, kui Lasvalt läbi sõitsime kella 10 ajal õhtul, siis näitas termomeeter seal 28 kraadi. Võib ainult ette kujutada, kui palju siis päeval kuuma oli. Eilse päeva veetsime järvede ääres. Rauno pere oli ka kaasas. Käisime alguses Valges järves, siis Mustas järves. Vahepeal jõudsime veel seenele ja mustikale. Must järv on sellepärast Must järv, et seal on soovesi (või rabavesi?), vesi on tumedat värvi. Lapsed kutsuvad seda ka kokakoola järveks. Tõelised veeloomad on mul igatahes. Veest välja saamisega oli raskusi veidi.


Ja Kirkele meeldis paadiga sõita


Suvi on ikka tore aeg. Isegi selle palavaga. Ma eelistan iga kell 30 kraadi kuuma 30 kraadi miinusele :)
Laupäeval oli mul ka külastuspäev. Esiteks oli Madis oma tüdrukuga meil külas. Nad olid siin lähedal sünnipäeval ja ööbisid meil. Panime neile õue telgi üles. Hommikul ajasime juttu, jõime kohvi. Muide, Madis tõi mulle esmakordselt oma silmarõõmu näha. No ma olin Kristiinat ka varem näinud, aga selles mõttes, et Madise varasemaid tüdrukuid pole mulle näidatud. Eks teen sellest omad järeldused ;)
Umbes lõuna ajal sõitis hoovi hall džiip. Sealt tulid välja mees, naine ja kaks last. Uudistasid mõisamaja. Läksin siis juurde uurima, et mis toimub. Tuli välja, et selle mehe vanaisa elas kunagi mõisamajas ja ta tuli nüüd meenutama. Rääkis, et lapsena ta on siin käinud ja lubas paari aasta pärast uuesti tulla. Praeguseks on muidugi enamus hooneid lagunenud või lammutatud ja ta oli natuke nagu pettunud. Aga varisemisohtlikes varemetes pole ju midagi ilusat vaatamiseks?
Nonii, läks vaevalt pool tundi mööda, kui tuli Rauno naine oma lastega külla. Reelika oli kooki teinud, sõime seda ja jõime kohvi. Ootasime Aarist töölt, et siis koos järve äärde minna. Läksimegi. Kui lapsed olid juba krimpsu tõmbunud, otsustasime, et läheme käime Päikeseloojangu majas Meenikunno rabas. Käisime mööda sealset matkarada. Lastel rõõmu kui palju :)
Tegus nädalavahetus on seljataga, mulle meeldis :)

No comments:

Post a Comment