Tuesday, July 17, 2012

Olin metsas.

Sel aastal esimest korda siis. Ämm võttis kaasa, ta teab häid seene- ja marjakohti. Natuke ikka sain, no prae saab ja natuke moosi kah. Ma üldse alles eelmisel aastal hakkasin metsas käima. Varem polnud käinudki. Mis sest et maatüdruk, aga ma ei käinud kunagi metsas seenel-marjul. Ei teagi, miks. Lihtsalt.
Igatahes, soovitan metsas uidata vahel. Saab mõtteid koondada ja mets üleüldse annab positiivset energiat. Gabriel oli ka kaasas, temaga me arendasime harivaid vestlusi. Näiteks:
Gabriel: Emme, millal ma autoload teha saan?
Mina: Siis, kui 18aastaseks saad.
Gabriel: Oh, kuidas ma tahaks juba suur olla.
Mina: Ära veel taha, usu mind, kui oled 18, siis tahaksid hoopis 8 olla.
Gabriel: Kuidas nii?
Mina: No siis tulevad igasugu mured, võibolla on tarvis töö otsida ja koolis on ka keerulisem. Raha kulub kindlasti rohkem..
Gabriel (mõtlikult): Jajah.. kui sugulastel tulevad sünnipäevad, siis peab kingitusi ostma..
Nii sügavmõttelised vestlused toimuvadki metsas meil..
                                                                      * * *
Aga mu käed näevad hetkel sellised välja:
Õhtuks teen ahjukartuleid ja kukeseenekastet :)
Ja kui jaksu on, siis panen mustikakoogi ka ahju.. mm... ;)

No comments:

Post a Comment