Tuesday, July 10, 2012

Soome-reis oli ülilahe!

Mul siiamaani emotsioonide üleküllus, ja räägin kõigile oma toredatest klientidest :D
Aga alustan siiski algusest.
Pühapäeva õhtul läksin niisiis Kärdi juurde loomi täis toppima, et oleks turul ka täis topitud näidiseid olemas. Enamus põrsaid ja kilpkonni müüsime tühjadena, sest turistidel on tühja kesta lihtsam transportida.
Igatahes, saime koorma ilusasti täis, käisime veel saunas ja hakkasime kella 22 ajal Tallinna poole sõitma. See sõit kulges üsna rahulikult, pühapäeva õhtul sel kellaajal oli liiklus suhteliselt hõre. Ööbisime Kärdi venna juures, sadasime poole 2 ajal tema juurde. Und meil ei tulnud, minul oli reisiärevus, Kärdi polnud oma vennat lihtsalt kaua aega näinud, ja jutustasime kella poole 4-ni hommikul. Hommikul tirises minu äratuskell esimesena. Laev pidi väljuma kell 8.00, niisiis pidime vähemalt pool 8 lahkuma. Haarasime oma asjad ja tormasime auto peale, auto peal avastasin, et kell on 6.27. Ma olin kogemata pannud kella tirisema 6.30-ks, lisaks oli mu kell 10 minutit ees. Siiamaani ei mõista, kuidas see küll juhtus. Noh, me ei hakanud enam tagasi magama minema, kuigi oleks saanud vabalt pool tundi veel silma looja lasta, seega sõitsime sadamasse. Laevareis möödus peaaegu viperusteta, poes tahtis turvamees meie kotte vaadata. Kärdi ütles, et temal juhtub sellist asja esimest korda, ju siis jätsin mina kahtlase mulje :D
Laevareisist veel niipalju, et mul oli seest õõnes terve reisi ajal, no ikka kõigutas see laev.
Jõudsime ilusasti Soome ja läksime kohe Sadamaturgu, kus Laura juba kohal oli. Viisime talle loomi ka, ta oli kilpkonnad suutnud maha müüa kõik. Astusin ka telki, algul vaatasin kõrvalt, kuidas Laura klientidega rääkis, hiljem hakkasin ise ka rääkima ja seletama. Uskumatu, kui palju lahedaid inimesi on ikka maailmas. Ja kui avatud nad on! Räägivad sulle kogu eluloo ära. Üks briti vanapaar käis meie telgi juures. Rääkisid, et nad on just puhkusereisil, eile käisid Venemaal, täna on juba Soomes. Uurisid, kust meie pärit oleme ja imestasid, et me vene keelt ei räägi, kuigi me ometi oleme ju osa Soviet Unionist!
Mu lemmik klient oli aga  üks teine vanapaar. Tulid meie juurde, naine oli kohe vaimustuses, mees mitte niiväga. Naine tegi meile silma ja ütles, et moosib meest veel. Käisid kohe mitu korda meie juures ja lõpuks võttis mees ohates rahakoti välja, ise seejuures lausus: "Saate aru, ma olen šotlane.." Oi, kuidas me Lauraga naersime seda! :D
Igatahes, päev läks igati korda, ma olen nii rahul, et läksin Soome :) Lõpuks müüsime 11 looma maha, mis Laura jutu järgi on igati korralik tulemus.
Koju jõudsin kell 4 täna hommikul. Olen praegu ka veel superväsinud aga ometi igati rahul omadega :)

No comments:

Post a Comment