Monday, July 16, 2012

September juba??

Kuupäeva vaadates võib küll rahulikult ohata, aga aknast välja vaadates tekib ikkagi küsimus, et kas kalendris on vale kuu?
Igatahes, elame ikka oma tavapärast elu. Lapsed on hetkel lasteaias, sel nädalal on veel, järgmisel nädalal on nad kodus taaskord. Lasteaed puhkab jälle.
Lastega seoses. Reedel toimusid Pikakannul mõttetalgud kooli säilitamise teemal. Kohal olid vallaametnikud, osad lapsevanemad ja õpetajad, kuid oli ka külalisi Tallinnast ja mujaltki, kokku 50 inimese ringis. Tegemist oli avaliku üritusega. Saime ka lõpuks teada mõlema osapoole seisukohad. Vallal pole piisavalt raha, sest kooli plaanitakse kümmekond huviringi, mille maksumus aastas oleks umbes 30000 eurot. Ühesõnaga, pinge oli õhus, vihaseid pilke kohtasin, mul endal ka vererõhk tõusis vahepeal. Sel reedel siis volikogu otsustab, kas annab koolihoone rendile või mitte. Kui mitte, siis üks lapsevanem lubab oma talus kooli avada. Karm värk, aga ma olen ka nõus võitlema selle nimel, et mu lapsed saaksid pisikeses külakoolis kooliteed alustada. Hetkel on kooli nimekirjas 20 last. Kool peaks tulema 6-klassiline. Loodame, et ikka õnnestub, et mõlemad osapooled jõuavad kompromissile.
Kui mõttetalgud olid lõpusirgel, pidi igaüks midagi ütlema, oma mõtteid avaldama. Ütlesin ka siis. Õigemini, tsiteerisin oma õppejõudu, härra D-d. Ma täpselt ei mäletagi, mida ma seal ütlesin, aga midagi taolist: "Minu õppejõud ütleb, et kui organisatsioonis pole konflikti, siis on midagi mäda. No konflikt on meil nüüd olemas, loodetavasti on selle tulemuseks kõigile sobiv lahendus. Ma tean, et seda muidugi ei juhtu, sest alati leidub keegi, kes pole rahul." No umbes sellist tarka juttu ajasin. Selle peale küsis mõttetalgute korraldaja minult, et kas ma käin Tallinna Ülikoolis? Ma olin tõsiselt üllatunud, positiivselt siis. TÜ-s olevat ka üks õppejõud, kes on sedapidi meelestatud konflikti suhtes. No mis sa oskad kosta! :)

No comments:

Post a Comment