Thursday, July 5, 2012

Laiskus tuli

Tahaks kohvi, aga ei viitsi teha, saad aru? Selline laiskus on praegu.
Ilm on ka imelik, ei tea, kas hakkab sadama.
Viimasel ajal pole mitte midagi erilist juhtunud. Teen tööd, lapsed teevad lasteasju, niitsin muru, mööbeldasin. Tavaline värk. Selline tunne, et peaks midagi korraldama.
Ahjaa, ma ju korraldangi. Suvepäevi. See Ikariami-mäng, mida ma juba olen siin ka varem maininud. Meil on seal oma liit ja mina olen diplomaat. Kuidagi on nii kujunenud, et olen teist aastat juba suvepäevade korraldaja. Eelmisel aastal olime Viljandimaal, sel aastal Pärnumaal. 20 ja 21 juuli on mul siis tegusad päevad :) Ootan juba põnevusega. Päriselus inimesi kohata, kellega virtuaalselt peaaegu igapäevaselt suhtlen, on ikka väga põnev. Eelmisel aastal mängisime suure võimlemispalliga jalkat, arvan, et sel aastal kordame. Midagi tuleb veel lisaks plaanida. Auhindade peale on ka tarvis mõelda. Ühesõnaga, tuleb Agega koos ajusid ragistada. Korraks oli eelmisel aastal mõte, et teeks sel aastal stiilika, aga see mõte tuli mulle meelde veidi liiga hilja. Eks lükkub siis edasi. Ehk õnnestub sel aastal veel kohtuda oma kambaga, näis. Tarvis enne need suvekad ära korraldada :)

No comments:

Post a Comment