Sunday, July 8, 2012

Ma olen alati rääkinud, et naised on ussid

Ja nüüd on see käes. Ma ajan nahka.
Muide, esimest korda elus. Ma pole iial nahka ajanud, kui palju ma ka ei päevitaks. Nõme värk igatahes.
Eile sai mul lõplikult villand sellest, et ma öösel magada ei saa ning ehitasin baldahhiini voodi kohale. Kasutasin katteloori. Oli kohe palju rahulikum magada.
Täna tuleb Rauno oma perega külla ning õhtul lähen Kärdi juurde. Me sõidame Soome. Turule. Praegu on turu peal müüjaks Kärdi õde, Laura. Aga augusti lõpus vahetan ma Laura välja ja homme lähen siis maad uurima, et millega ma ennast nüüd siis sidusin. Sõidame öösel Tallinna ära, hommikul kell 8 läheb laev Soome. Ma lähen elus esimest korda Soome, muide. Pole iial käinud. Ootan põnevusega :)
Aga praegu lähen ma koristama. Elamine on pea peale pööratud jälle, tuleb korda luua. Jõudu mulle!

No comments:

Post a Comment