Tuesday, February 7, 2012

Tead..

täna ärkasin üles. Ja mul ei olnud külm!! :D
Uskumatu. Ma ei teinud enne lõunat isegi tuld pliidi alla. Nii soe oli elamine :) Auto ikkagi ei käivitunud, niisiis, kooli ja lasteaeda me ei saanud. Homme PEAN kooli saama, just sain teada, et neljapäeval on turundusest töö. Nii armas, sinust, Hillar. Hillar on majanduse, õiguse, turunduse õppejõud meil. Muhe vana muidu. Vaielda meeldib talle. Ja enamasti suudab niimoodi vaielda, et talle jääb õigus. Meenutab natuke Aarist selle koha pealt :D.
Lõikasin eile Aarisel juukseid ja Kirke istus järgmisena tooli peale, et temal kah. Kärpisin tal patsiotsa veidi ja ütlesin siis, et nüüd on kõik. Ta hakkas nutma, et miks temal kõike ära ei lõigata, nagu issil. Suutsin siis veenda teda ikkagi ja ta kiharad jäid alles. Ta oli pärast ikka solvunud mu peale.

Sobrasin vanades piltides ja leidsin midagi aastatetagust :)
Veebruar 2008 Parksepas. Gabriel on siin 4-ne ja Matu umbes 4-kuune.
Olid need Parksu-ajad ikka huvitavad.. Magamata ööd nii oma laste, kui ka hullude teismeliste pärast, kellega me elamist jagasime.Lahedad ajad, aga teist korda ma enam ei suudaks. :D Ma olen vist vanaks jäänud. :P

No comments:

Post a Comment