Monday, February 20, 2012

Ei saanud tekiilat

aga peavalu oli küll selline, nagu oleks tarbinud eile.
Koolis sain teada, et ma ei tea ikka mitte midagi. Õpetaja D materdas kõik mu ideed maatasa täna. Ja ta tegi seda meelega. Kui ma lõpuks küsisin, et mis siis on ettevõttekeskkonna poliitilise keskkonna plussid ja miinused, siis ta ütles:
"Noo.. ega ma ei saa ju teile kõike ette ära rääkida, ise peate ka ikka vaeva nägema, va."
Nagu et WTF? Kui kõik minu ideed olid valed ja tema ka mulle õigeid ei räägi, kust ma siis üldse tean, mis on õige?
Homme esimese tunni ajal on mul esitlus turunduse aines. Närv on sees ja kõhus keerab juba täna. Näis, kas must homseks on üldse järel midagi.
Kirjutasin täna Toftani tegevjuhile kirja. Vot. Jään vastust ootama.
Ja täna oli sula! :)

No comments:

Post a Comment