Tuesday, February 14, 2012

Armsat sõbrapäeva, kallid! :)

Ja Priidu-raasule soovin veel tagantjärgi õnne vanaks saamise puhul! :) Kallis oled, venna!! :)
Pühapäeval võtsin selle vabaduse ja läksin kutsumata külla, nagu mul kombeks. Tegin enne torti ka ja võtsin selle kaasa. Näe, selline tuli:
Robert luges, et Priit 3 D. hahh :):)
Eile hommikul läks nii kiireks, et unustasin oma prillid koju. Ja õppematerjalid kah. Hea, et ise üldse kooli jõudsin :P
Terve päeva pingutasin tahvli pealt lugeda. Klassikaaslasi ei tundnud puhkeruumis ära. Materjali jagati, siis Signe itsitas, et sulle pole ju mõtet anda, niikuinii ei näe. On ikka tüüp :D
Peale kooli läksin linna. Kell oli 14.35 ja mul oli terve maailm aega. Aaris lubas kella 4 ajal töö lõpetada ja järgi tulla mulle. Käisin siis poode pidi. Maximast ostsin marmelaadi. Jube hea oli. Siis jalutasin Kagukeskusesse. Mõtlesin, et ehk leian midagi põnevat Humanast, aga mul pea kergelt juba valutas sellest prillita-olekust. Ostsin siis ajalehe ja istusin pingi peale lugema. Hängisin siis :D. Vaatasin inimesi, kes mööda kõndisid. Polnud juba tükk aega sellist vaatlust teinud. Igasugu rahvast ikka nägin. See jäi silma, et noortel tüdrukutel on selline mood, et jope on hullult puhvis, jalas on suured karvased saapad ja ülikitsad püksid. Ma olin omal ajal ikka täitsa hipi võrredes nendega, keda seal keskuses jälgisin. :)
Aaris tuli ja sõitsime koju. Mul pea juba valutas täie raha eest. Viskasin voodisse ja lapsed tulid kaissu. Ütlesin neile, et emmel pea valutab ja paha on olla, et olge palun vaikselt.
Matu pani pea mu jalgadele ja küsis, et kas mu jalgadel ka on paha olla.
Kuulekad lapsed olid, kiitus mu kullakestele! :)
Täna hommikul kontrollisin mitu korda, kas prillid ikka on olemas :D Kool läks linnulennul. Org. käitumise tunnis tegime hunnikuga teste. Järgmine kord saan teada, kes ma selline siis olen :)
Ahjaa. Olen hetkel täitsa ÜKSI kodus! :D

No comments:

Post a Comment