Monday, February 6, 2012

No arva ära

kas ma läksin täna siis kooli?
Muidugi mitte. Kraadiklaas näitas hommikul -31. Me isegi ei vaadanud passati poole.
Eile jõudis Aaris pool 9 õhtul koju. Tal oli tegus päev. Maia autol oli kumm katki läinud, vahetas tolle ära ja viis auto emale linna. Siis käis kakaoube laadimas ühe rekka pealt teise peale.
Jah, kakaoube :D Barruse lähedal oli rekka kraavi sõitnud. Ja last oli tarvis ümber laadida. Priidul üks tegelane helistas, et ou lennake peale. Nii nad siis lendasid. Toodi mulle koju ka paar uba. Ma üritasin pilti teha, aga mul kaamera pole nii hea või siis olen mina liiga koba pildistaja (pigem see teine variant), et pildi peale jäi ainult udune junn. Niisiis guugeldasin ja panen siia siis pildi üles. Sellised on kakao-oad:
Maitse on neil kohutavalt mõru. Mõtlesime, et kuidas küll kakaopulber magus on. "Aga sinna pannakse suhkrut juurde." :D Siis tuli meelde, et Meie Mark kakao on ikka mõru küll ju.
Hommikul ei oska mu lapsed endiselt kaua magada, nii nagu mulle meeldiks. Koos issiga ärkasid enam-vähem. Kell võis olla poole 8 ringis. Üritasin siiski magajat teeselda, aga ei midagi. Tulin siis üles ja tegin pliidi alla tule. Anne tegi eile kisselli ja otsustasin mannaputru juurde teha. Gabriel tuli ja küsis, et kuidas ta mind aidata saaks. Ütlesin talle, et mine mängi teistega seni, kuni ma süüa teen, et see ongi aitamine. Mingi aja pärast kuulsin, kuidas toas käib arutelu:
"Mis raamatut ma loen teile, kas Stepipäikest?"
Üritasin meelde tuletada, mis raamat see selline küll on. Aga Gabriel oli koolimajast toonud. Aeg-ajalt jagatakse sellised "aegunud" raamatud lastele. See raamat jutustas kolhoosi või sovhoosi elust. Seal on sellised nimed, nagu Zina, Serjoža, Babentšikov. Igatahes, pisemad ei olnud eriti vaimustatud sellest raamatust, niisiis võeti ette Aabits.
Päris kardinaalne muutus, mis? :D

No comments:

Post a Comment