Tuesday, February 21, 2012

Esitlus läks üle ootuste hästi!

Kristjan (kursavend) oli supertubli. Esiteks sellepärast, et ta tegi kogu esitluse valmis, minu töö oli ainult mitte puterdada ja sellega ma sain hakkama. Saime 9 punkti 10-st! :) Kursa parim tulemus. Nii rahul omadega :)
Täna algas meil tööohutuse tund. Õpetaja on Aivar ja ta on karm mees. Sõna otseses mõttes. Tal on habeme all arm, 100 õmblust tehti kunagi. Miks, seda ta ei avaldanud. Mainis ainult seda, et ükskord oli tal arvamus, et kui jõudu on, siis pole mõistust vaja. Huvitav tund oli, mulle meeldis. Tööohutuse seadusandlusega tuleb iseseisvalt tööd teha, aga ma arvan, et pole hullu, olen sellega juba natuke tuttav Hillari tundidest.
Otsustasime täna Põlvakatega, et läheme neile külla varsti. Põlvakad on meeleheitel koduperenaised Põlvast :D Tegelikult on Marili ja Maarja väga usinad ja asjalikud inimesed, kes pere kõrvalt koolis käivad, nii et meil peaks ühiseid teemasid jätkuma küll ja veel. Lubasin Kirke ka kaasa võtta, neil kummalgi on pisikesed tütretirtsud kodus, äkki hakkavad sõbrannadeks ;)
Jõudsin kella 3-ks koju. Tundsin mõnusat energialainet ja asusin tegutsema. Tõin puid, tegin pliidi alla tule, koristasin Kirke paberipudi ära, mis ta eile lõikus ja koristamata jättis, pesin nõusid, koorisin kartuleid, kütsin ämma elamise ära, panin pesu pesema. Hullult hea tunne on praegu. Nii palju jõudsin korraga :)
Ahjaa. Tegime eelmisel nädalal org.käitumise tunnis isikutüübi teste. Ma olen hedonist. ;)


No comments:

Post a Comment