Friday, February 10, 2012

Nonii

Eile juhtus palju, nii, et siia kirjutama ei jõudnudki, õigemini tegelikult mõtlesin, et mul täna aega küllalt. Pidin üksinda kodus olema, aga sellest juba hiljem.
Hommikul läksin bussiga linna. Kui soovid teada, kuidas sõit oli, siis soovitan lugeda Kaspari aka Dimitri blogi seda kohta, kus ta kirjeldas bussisõitu. Mul oli sama tunne. No hingeõhk oli bussis näha. Istusin küll radika juurde, aga too ei andnud ne gramm sooja. Lisaks oli mul õuduste bussijuht. Ta oli vist esimest korda roolis, päriselt. Pidurdades jooksis bussil üks külg ette kogu aeg, siis ta suretas ühe korra mootori välja. Ja kui me Võrru jõudsime, siis enne raudteed oleks ta teelt välja sõitnud, sest ta ei saanud pidama korralikult. Mul olid närvid viimseni pingul igatahes. Ja megalt külm!! Linna jõudsin, siis kappasin kohe bussiaegu vaatama, et millal Väimpsu buss läheb. 10 minuti pärast. Ropendasin mõttes, sest varbad valutasid juba. Vaatasin siis, et oh, marsabuss (selline väiksem buss, mitte nii suur, nagu linnaliini omad) tuleb. Onu Leo roolis. Hüppasin siis bussi. Leo küsis, et kuhu ma sõidan, ütlesin, et kooli. Ta ütles, et sõidab praegu haigla ringi, ma ütlesin, et mul suva, mul on külm! Sõitsin siis ringi kaasa temaga. Tal oli buss vähemalt nii soe, et hingeauru ei olnud näha. Aga külm oli ikkagi. Jõudsin kooli tund aega enne tunni algust. Haarasin kakao ja läksin raamatukokku arvutisse. Seal oli ka külm. Ma ei tea, kas mul on viga midagi või :P igal pool oli külm. Igatahes. Tund algas ja läksime klassi. Istusin akna alla päikese kätte. MÕNUS! :))
Meil algas uus aine- suuline ja kirjalik eneseväljendus. Eesti keele õpetaja annab seda, Ülle. Selline suure kondiga naine. Esmapilgul tundus tore. Tegi meile etteütluse. Ma viimati tegin etteütlust vist.. ee.. 10 aastat tagasi? :)) Rääkis siis oma ainest, ja mida ta meilt ootab. Tuli välja, et tahab, et me teeks talle ideaalse ainetöö, aga mitte tema aines, vaid mingis teises aines, ainult, et tema hindab keele ja grammatika kasutust. Mainisime, et meil on varsti äriplaan vaja teha.
"Ahha, kellega teil äriplaan on?"
"Õpetaja D."
"Hm.. pean D-ga kodus rääkima siis, et äkki annab ühtlustada..."
Klassist käis sahin läbi. "kodus rääkima". Mõtlesime, et mida kurja, kas need kaks on paar või?? Pärast arutasime, et vb ta mõtles seda, et msn-is või telefonitsi või kuidas iganes saab ka ju kodus suhelda. Kuidagi ei tahtnud omaks võtta seda mõtet, et nood kaks võiks koos elada.. Mõtlesime, et uurime selle kunagi hiljem välja.
No järgmine tund oli Hillariga. Test ja essee. Test läks nii, et ta lasi meil selle ära teha ja siis kohapeal kontrollis. Kes 6 punkti sealt ei saanud, see pidi uuesti tegema. Noh, mõni käis vist 8 korda ta juures. Ja mõned ei saanudki testist läbi. Ma sain 8 punkti, teisel katsel :P.
Pärast kooli läksin linna. Sealt bussi peale. Õnneks ei olnud see buss külm. Läksin Otsal maha. Aaris oli sealkandis tööl metsas ja ta lubas mu koju ära visata. Hakkasin siis sinnapoole astuma, kuhu Aaris juhatas. Mõtlesin, et miks ta ometi vastu ei tule juba. Jõudsin künka otsa ja mida ma näen.. Auto kraavis! No midaaaa! Aaris seisis auto kõrval ja lehvitas mulle. Ma mõtlesin, et pistan ta peadpidi lumme. Istusin rooli ja Aaris hakkas lükkama. Ei midagi. Äkki sõitis mingi auto kõrvale. Üks papi oli roolis ja küsis, et kas saab aidata. Tõmbas meid välja. Ta raudselt arvab nüüd, et mina sõitsin kraavi, mina olin ju roolis nüüd. Oijah.. Igatahes, koju sõitsin ma ise. Ja mul oli jälle külm, sest meie pann ei soojenda ju.
Koju jõudsin, tegin kohvi ja sulasin. Õhtul tuli Siim meile, ta tõi oma Kõu netti meile katsetada. Oli küll kiirem, kui meie netipulk, aga 19 euri kuumakse on ikkagi palju. Aaris ja Siim mängisid terve öö arvutimängu. Nad ei maganud silmatäit kah.
Hommikul ajasin lapsed üles ja saatsin kooli-lasteaeda. Mul pidi tulema VABA PÄEV!
15 minutit hiljem tuli Aaris nendega koju tagasi. Auto oli tõrkuma hakanud..
Ja meil oli -31 kraadi! Nii, et Aaris ei läinud tööle.
Niipalju siis vabast päevast. Oli plaan, et magan veits ja siis loen tarka ettevõtlusalast kirjandust..
aga ma keedan parajasti piima-makaronisuppi.

No comments:

Post a Comment