Sunday, February 5, 2012

Jeesus küll!

Kuule, Ilmataat. Nüüd võiks küll juba nats leebemaks lasta. Küllalt juba, kas pole?
Ma arvan, et ma lähen hulluks, kui see jura veel kaua kestab. Kogu aeg on külm. Jalad külmetavad, ja käsi ka teeb haiget. Eks need külmad ilmad mõjuvad ka metallile halvasti. Koerast on ka kahju, aga ma ei saa teda ka veel siia Segasumma Suvilasse võtta ju. Oleks oma luba, siis oleks juba ammu võtnud.
Selline on 4 päeva prognoos:
15 miinuskraadi tundub suht suvisena :D
Aga muidu on meil siin kõik sama. Lapsed kodus, Aaris tööl, mina hullumas :D
Loodan, et saan homme päkapikud kodust ära saata ja ise ka kooli minna. Jah, mul algab kool jälle. Olen tegelikult kodus istumisega nii ära harjunud, rutiin on tekkinud. Kuidagi ei tahaks seda lõhkuda. Aga teisest küljest, vaheldus on kasuks.
Eile tuli Matu kööki, pani ajalehe põrandale, astus sellele peale ja ütles: "Emme, pane mind lendama!" Mina vaatasin arusaamatu näoga otsa talle. Siis seletas käte abiga ja aru sain, et noh, et ma teda tõstaks ja siis tema saab lennata üles ja alla. Ja siis tuli mulle meelde kass Oggy multikas, kus on üks osa lendava vaibaga. No eks sealt see mõte talle tuligi. Igatahes, lennutasin ta siis tuppa. :)
Mõtlesin, et koliks kusagile saare peale. Seal tundub soojem igatahes. Mis sest, et ei saa ligi sinna millegagi :D Sest meri on ära külmunud ja  paadid ei saa sõita.
Vat, mis juhtub, kui Kadri on nädal aega järjest maal olnud..

No comments:

Post a Comment