Thursday, February 16, 2012

Palju Õnne,Rain! :)


Rain on mul ikariami-sõber. Kes teavad, mis on ikariam, need teavad. Kes ei tea, siis uurige järgi ;) Ma ise olen seda juba üle aasta mänginud, Aaris üle 2 aasta. Kerge sõltuvus on kujunenud. Aga inimesed, kellega ma koos mängin, on lihtsalt liiga lahedad :)
Eile oli täitsa tavaline päev, kui nii võib öelda. Ma ei jätnud midagi maha kusagile ja erilisi juhtumisi mul ei olnud. :) Koolis läks mõnusalt. Isegi D tunnis oli põnev. 
Käisin üle pika aja raamatukogus linnas. Viimasel ajal elan nagu minevikus. Meenutan keskkooli aegu. Laurale postitasin ka FB-s mälestusi seinale (musu sulle, Laura). 
Deklareerisin tulu ära eile. Öösel, enne keskööd. Kurat, ma ikka nii vähe tulu maksin eelmisel aastal.
Kirke on hakanud armastama tunkesid. Koju jõudes keeldub neid jalast võtmast. Ja käibki õhtu otsa paksude pükstega. Ja siis on see ise-aeg jälle meil. Kõike tahab ise teha. Autoust ka ei tohi keegi teine lahti teha, siis on kohe suurem kisa. No riidesse panekust ei räägigi. Kui temalt aitamiseks luba ei saa, siis ei tohi mingil juhul teda abistada.  Kange muti on ta mul :)). Ja kui uni tuleb keset mängimist, siis tuleb.





No comments:

Post a Comment