Wednesday, February 8, 2012

Käisin täna koolis!

Jah. Jõudsin :) Ja hea meel on.
"Tere, Kadri!" lai naeratus sinna juurde :)
"Tere, õpetaja Hillar!"
"Sa ei teavitanud, et sa tuled, mul pole materjali sinu jaoks.."
"Pole viga, mind on juba varustatud."
"No siis on hästi."
Lahe tund oli, kuigi ma targemaks ei saanud, kui välja arvata see, et sain teada, et inimese eneseteostusvajadus moodustab kõikidest inimvajadustest ainult 10%.  Terve tund põhimõtteliselt ajasime niisama klassiga juttu. Hillar jälle imestas, et "ah sul on siis kolm last". Leidsime, et see on meie ühine tunnusjoon :D Homme tuleb essee kirjutada tunnis, teemaks on "Turundus meie ümber". Hillar tahtis värvikaid tekste. Lubasime värviliste pliiatsitega kirjutada talle.
Pärast Hillari tundi oli meil ettevõtluse ja äriplaani aluste tund. Tehnomajas. Õpetaja D. on õppejõud. Kuigi ma ei tahaks teda õppejõuks nimetada. Esiteks näeb ta kohutav välja. Riided on kulunud ja võidunud. Särgi parema kaenla all on suur auk, see on näha siis, kui ta tahvli peale kirjutab. Tüdrukud mainisid, et tal olevat pükstes ka auk, aga ma õnneks ei märganud. Teiseks räägib ta kohutavalt segaselt ja iga lause lõpus on tal "va". Näiteks "kauba all mõeldakse siis nii kaupa, kui teenust va". Saa siis aru, kas ta küsis midagi või lihtsalt mainis. Peame varsti äriplaani koostama. No põnev igatahes.
Pärast tunde läksin linna. Aaris ja Gabriel käisid hambaarsti juures järjekordselt. Läksin siis taas ukse taha. Istusin tooli peale ja hakkasin raamatut lugema. Pidin ettevõtlusalast kirjandust võtma raamatukogust. Neli raamatut. Terve kott sai täis ja keska ajad tulid meelde, kui selg raamatute tassimisest õhtuks väsinud oli. Varsti tuli Gabriel välja. Siis tuli üks tütarlaps ootama ukse taha. Vaatas mind mitu korda ja küsis siis: "Vabandust, ega te Kodutunde saates ei osalenud?" Mina väga imestunult: "Eh.. ei" "Okei. Te lihtsalt tundusite mulle tuttav. Mu ema klassiõde ( või ema klassiõe tütar?) ka osales seal ja te olete temaga sarnane."
Nagu et.. WTF?? Okei, kui ta mõtles seda, et ma olen tema ema klassiõega sarnane, siis on kehvad lood. Nimelt, see tüdruk oli umbes 16-17 vanune. No oletame, et ta ema on 36-37. Kurat, kas ma näen tõesti nii vana välja või?? Või ma sain valesti aru? Igatahes, sisemiselt minus pulbitses kõik :D Ja kui pilguga saaks tappa, siis see plika oleks surnud praeguseks vist. Hahahahh. :D
No see selleks. Läksime siis poodlema. Matule oli talvesaapaid tarvis ja Gabrieli klassiõele sünnipäevakingitust. Selle kingituse hind pidi olema 3.20, nii on kokku lepitud. Mida kuradit saab poest 3.20 eest? Mitte halligi. Igatahes, ostsime ühe kassipoja pildiga tassi, helkuri ja kommid tassi sisse panemiseks. Loodan, et sobib. Isegi ületasime eelarvet. :P

No comments:

Post a Comment