Saturday, March 16, 2013

Seiklused Passatiga

jätkuvad. Ma ütlen, et see auto ei salli mind. Alati juhtuvad igasugu asjad selle autoga just siis, kui mina temaga sõidan.
Eile hommikul läks esirehv katki. Anne märkas, et rehv on tühjavõitu, mõtlesin, et sõidan linnast tanklast läbi ja pumpan täis, aga ma ei jõudnud nii kaugele. Umbes 10 km enne linna pidin auto kinni pidama. Jäin kooli hiljaks. Õigemini, esimesse tundi ei jõudnud, abi ootamine ja rehvivahetus võtsid päris kaua aega. Jalad hakkasid külmetama auto peal, hoolimata sellest et mootor töötas. Mulle tundub, et sain külma, öösel ärkasin selle peale, et kurk kipitas ja nina oli kinni, mis kinni.

Järgmisel nädalal on lastel vaheaeg. Kõigil kolmel. Ma ei teagi, kuhu ma nad asumisele saadan. Minul ju ei ole vaheaega. Mõtlen veel selle üle. Ehk teen mõnel päeval poppi. Ujumas tahame käia vaheajal ja kelgutamas ka enne veel kui lumi ära läheb.

No ja siis veel see ka, et mul on üks pisike hiir köögis. Selline hästi väike ja puhvis. Muidu ma alati kisan, kui mõnda ootamatut närilist näen, aga sellise nunnu peale ei tõsta isegi mina häält. Asjatab pliidi taga, vahel krabistab, teinekord kõnnib niisama köögi põrandal. Loodan, et ta suureks ei kasva, et ta ongi mini-hiire tõugu :)

No comments:

Post a Comment