Tuesday, March 5, 2013

Mordakniga

Jah, tänapäeva moodne haigus. Elu keeb seal, kõik paisatakse sinna, muuhulgas väga suur protsent mingit jura, mida isegi päriselt ei mõelda. Äsja pidasin maha ühe tulise vaidluse tõelise mehe teemadel.
Nimelt tuli üks naisterahvas lagedale väitega, et tõeline mees kingib oma naisele naistepäevaks tutika mersu. No isver küll! Algul olin sõnatu. Siis aga hakkasin kommenteerima tema väidet. Muuhulgas mainisin, et tõeline naine ei ületähtsusta materiaalseid väärtusi. No siis hakkas tulema.
Tädi hakkas oma kodust ja üksinda lapse kasvatamisest ja pangalaenu maksmisest jahuma. Jeerum küll.
Ja siis kõige lõpuks ütles veel, et tema on eluaeg ainult iseendale lootnud. Aga milleks siis oodata mehelt kingituseks autot, uurisin mina. Siis ta poetas, et tal polegi autot vaja, et olevat olemas juba ning miks ma üleüldse nii suurt draamat teen asjast, mis on tühipaljas pilt ja mõttetud sõnad, mille lõpus naerunägu.
Selle peale ütlesin, et ta on solvanud oma väljaütlemisega kõiki väiksemapalgalisi tõelisi mehi. Asi lõppes sellega, et ta kustutas kogu postituse.
Mida ma öelda tahan selle kõigega? No eks ikka seda, et inimesed võiksid ikka veidikene mõelda, enne kui internetiavarustesse oma lollusi postitavad.

1 comment:

  1. mul läks täiega aega arusaamaks, et mis su pealkiri tähendab :D

    ReplyDelete