Tuesday, January 24, 2012

Tulin mate eksamilt

Istun laua taga, pugin kohupiimapirukat, joon kohvi.
Mul ei ole isegi õrna aimu, mis ma matest saada võiks. Maksimaalselt on mul võimalik saada 97, äkki on tulemus midagi ligilähedast (hahh, hahahahh, ahahahahahahhhhh :D:D ). Nii armas, et ma suudan ennast naerma ajada :)
                                          Tegelt võiks olla pildiallkiri "when I finish math exam"


Eile käisime Matuga arstil. Tal on kanna peal hiigelvill. Lastearst ütles, et temal pole aega meiega tegeleda, minge kiirabisse. Läksime. Seal uuriti asja ja arvati, et see on mingi põletikuline värk. Kirjutati salvi, neljapäeval läheme näitama. Loodame parimat.
Super tuisune ilm oli eile. Tee oli nii libe, et auto ei saanud pidama ja kui ma autost välja tulin, pidin ise käpuli käima. Neetud talv. Terve päev oli pliidi all tuli, õhtul hakkas soe alles. Hommikuks oli elamine nii jahe, et Aaris mainis, et peaks õliradika välja otsima (no see tähendab, et hommikul oli ikka tõesti jahe). Reede ööseks lubas kuni -24 kraadi. Appi!
Ämm käis eile Kirkel järel lasteaias. Seal öeldi, et nii head last pole lasteaias olnudki. Koju jõudis mulle aga pahur karupoeg, kes ütles: "Emme, mul on paha tuju!". Endal olid seejuures huuled torus ja vaatas mulle altkulmu otsa. Võta siis kinni.
Arvan, et lähen magan tund aega. Mate eksam+kaks ööd joriseva Matu pärast magamatust pole just teab mis tore kooslus. Homme on mul vaba päev. Üritan siis arvutieksamiks valmistuda.. Oijah.. Sess, mu arm..

No comments:

Post a Comment