Thursday, January 19, 2012

Jeah!

Eksam 4! Jumal tänatud. Sellega on ühel pool vähemalt. Jäävad veel mate (appi!) ja arvuti. Arvutieksamit ma ei oska isegi karta, mul pole õrna aimugi, kuidas härra L. (arvutiõpetaja) selle meile korraldab. Peaks mainima, et me ei ole just tema lemmik grupp. Peaks mainima, et me ei ole vist ühegi õpsi lemmik grupp. Me oleme lihtsalt teistmoodi.
"Matu, kas sa kallasid mänguasjakasti ümber?"
"Mmm.. ei, Romel."
"Ahnii, Romel oli köögis üldse. Korja nüüd asjad kokku palun."
"Ei."
"Jaa, korja aga kokku."
"Ei."
"Kas sa vaidled minuga?"
"Ei."
"Tore, korja siis asjad kokku."
"Ei."
Tavaline vestlus. Ma ei tea, miks on vaja alati kastipõhjast asju otsida.. Saime ikka korjatud lõpuks. Mina siiski pooled. Täiesti ebaaus, mina ei mänginud ju üldse.
Peaksin mate ülesandeid tegema. Aga no kuidagi ei kisu mate lainele. Jah, preili T. oli nii lahe ja pani ülesanded siiski üles eile.  Vaatan neid ülesandeid ja mõtlen, et kas ma üldse mõnes tunnis olen käinud.. No ebareaalne, kui tumba ma mates olen.
Põnnid nõudsid pliiatsiteritust. "Emme, tee mulle kiisut." Lähen oma kunstiannet näitama.

No comments:

Post a Comment