Wednesday, January 18, 2012

Eksam tehtud, nüüd ootan.

Mul pole õrna aimugi, mis mu tulemus olla võiks. Ma ei usalda oma sisetunnet pärast seda, kui esimese mata töö, mis tundus imelihtne, kahe sain. Vähemalt seda sisetunnet, mis puudutab kooli. Niisiis, ma ei eelda, ega arva midagi. Ootan tulemuse ära, siis arvan :D
Hommikul viis Aaris meid põnnidega lasteaeda. Seal ootasin Signet. Kasvataja uuris juba, et kas ma jään ka neile hoida. Nojah, jõudsime kooli. Kõik olid vist kohal. Prätz pidas kõne enne eksamit. No ta hirmutas ikka korralikult ära mind vähemalt. Saime tööd kätte. Alguses oli tunne, et viin kohe tühja lehe tagasi. Siis hakkasin vaikselt tegema. Tunni ajaga oli valmis. No vast ei saa ikka kahte..
Läksime siis kolmandale, meie lemmikõpetajat otsima. Preili T. (mateõpetaja) oli oma klassis, tund oli juba alanud. Kutsusin ta välja. Ta vist pööritas silmi, ausalt. Lubas, et jaa jaa, panen kordamisülesanded vikosse (virtuaalne kool). Ma ei tea, kui ei pane. Siis põrkasime Irjaga (inglise keele õpetaja) kokku.
"Oi, miks teie siin jalutate ja tunnis pole?"
"Meil oli just eksam."
"Ahhaa, kuidas läks siis?"
"No ei tea, ootame tulemused ära."
Selline viisakas vestlus, Irja armastab meid, kui meil temaga tunde pole :D
Ja siis ütleb: "Kas te ei taha minu eest tundi minna, no ma ei taha sinna minna!"
Mega naer tuli, me polnud koridoris ainukesed.
Sõitsime linna. Käisime Kagukeskuses. Avastasime, et seal teisel korrusel on massaazitoolid. Minut aega massaazi maksab 40 senti. Okei, kiusatus tekkis, aga mul polnud sularaha. Teinekord proovin.
Signe pidi tööle ära minema ja ma kappasin Priidu juurde. Kapu oli kodus. Lobisesime igasugu tähtsatest asjadest. Kell sai juba niipalju, et pidin jälle lippama. Töötukassasse. Jah, ma olen ametlik töötu nüüd. "Õppiv tööotsija" on minu staatus.
"Sul on laps?"
"Kolm"
"Kolme aastane, jaah?"
"Ei, kolm last on."
"KOLM LAST?" sinna juurde tegi tööhõivetädi Mall väga imestunud nägu.
Niisiis, olen avatud tööpakkumistele.
Homme ei lähe ma kuhugi. Olen kodus. Ja teen matet, mis Taul üles paneb.
"Emme, kas ma saan Tähekesse arvutama, mul on kõik õpitud. Kas ma tohin koopasse mängima, kas ma võin ise koopa valida? Ah, emme? Emmeee?" No on ikka laps.

No comments:

Post a Comment