Wednesday, January 25, 2012

Kühveldasin lund just

Alustasin toatrepi juurest ja kühveldasin kuni puukuurini. Sõrmed hakkasid jubedalt külmetama. Nüüd istun kohvitassiga siin. Olin eile ikka täitsa läbi omadega. Magasingi tund aega, nagu lubatud. Ärkasin Aarise helistamise peale. "Jah, su rahakott on kodus riiuli peal." Hm.. niisiis, eile jäi poes käimata. Kui Aaris koju jõudis, küsis ta, et miks mina poes ei käinud. "Aga mul polnud ju raha"
Aaris võttis mu rahakotist 10-eurose "Aga mis see siis on?"
Ta oli minu rahakotti pannud 10 euri ja peotäis münte-sente. Mina teadsin, et mul raha pole, olin teadlik ainult metallrahast. Aaris naeris, et millal enne naise rahakott nii kindel rahahoidmise koht on olnud.
Pikakannu kool pannakse kinni 31. august 2012. Sellised lood meil. Nüüd on siis mõtlemist, mis edasi. Linna? Suvilasse? Või jääda maale?  Augustini on siis aega mõelda. Kuramus, teised ka ei või seda elu lihtsamaks teha mulle. 2012 pidi tähtis aasta olema mulle. Kõik, mis ma sel aastal teen, mõjutab mu ülejäänud elu. Alustades siis lapse koolivalikust. Edu meile!
"Emme, palun selli!"
"Kisselli?"
"Jah, selli."

1 comment: