Sunday, January 22, 2012

Kodune laupäev

Jah, terve päeva olime kodus. Keegi ei käinud linnas. Mõnus, üle pika aja :)
Kuigi, midagi tarka me ei teinud. Üritasin koristada, aga õhtuks oli elamine veel hullem, kui hommikul. Siis kudusin sokki, lugesin raamatut. Anne tegi lõuna ajal paksud pannkoogid, lisaks pakkus vahukoort maasikatega. No ma ei saanud alla jääda, õhtul olid minu poolt ahjukartulid ja kotletid. Kõht oli punnis jälle.
Gabriel mõtles elu üle järele ja sõnas: "Kui ma endale arvuti ostan, siis teen ka facebooki konto!"
Olin lahkesti nõus sellega. 
Õhtul saab sauna. Homme on mate konsultatsioon. Ma ei tea, mida ma seal küsin. Närv on sees juba jälle. Loodan, et ei tule järelsessile minna.. 
Panin eile Kirkele kleidi selga. 
"Vaata, Romel, sul ei ole sellist kleiti!"

No comments:

Post a Comment