Saturday, January 21, 2012

Gabrielil tõmmati hammas välja

Tuli sealt arstikabinetist suht segaste tunnetega välja. Õnnetu ja õnnelik üheaegselt. Pool nägu tuimestatud. Aarise jutust sain aru, et ta oli iga arsti küsimuse "kas on valus?" peale öelnud jah, nii oli ta kolm korda tuimestust saanud. Vaeseke. Ma ei taha teada, kui palju ta siis tuimestusi saab, kui tal jäävahammas ükskord eemaldatakse.
Hommik algas aga nii, et viisime lapsed lasteaeda ja kooli, ise tulime koju tagasi. Signe tuli enne 10 järgi mulle. Mate konsultatsioon oli täna. Preili T. oli üllatavalt armas meiega. Kasutas isegi sõna "usinad" meie kohta. :) Peaaegu 2h matet möödus nagu imeväel. Uskumatu, ma isegi jagasin biiti :D. Siis läksime linna. Jälle kõmpisin hambaarstikabineti ukse taha ootama. Juba kolmas kord sel nädalal. Ja ise pole arsti juurde jõudnudki. Iroonia?
Igatahes. Seal arsti juures oli üks papi, kes ei kuulnud hästi, pakun, et ta võis ligi 70 aastat vana olla. Siis tuli üks paar sinna pisikese beebiga. Mees ja naine olid umbes 45 aastat vanad. Beebi oli 5-kuune, nagu issi kinnitas. Papi küsis imestunult, et "Nüüd viil sait latse?" "Nojah, muido nakkaski ikäv!" Muigasin omaette.
Tulid mu mehed arsti juurest ja läksime Meli juurde. Kodus ei kedagi peale kassi. Siis mõtlesime, et no lähme siis Priidu poole. Helistasin veel tee peal Robertile, et me tuleme. Seal jõime kohvi ja ma lehitsesin Kroonikat. Sain teada, et Piholaane Kristi mees on üks tuntud nägu.
Siis Mel helistas ja läksime tema juurde tagasi. Mel tegi kohvi.
Mingi aeg tõi Mel meid koju, Aaris läks välismaale. Jõime kohvi.
Aaris tuli koju. Jõime kohvi. Mul on üledoos vist. Peaks mainima, et need tassid olid 400 ml suurused, ehk siis mitte mingid pisikesed. Hommikul sai ka üks taoline sisse kummutatud, nii et eem.. 5x0,4l= 2 liitrit kohvi. See seletab ka blogi kirjutamise kellaaja..
Suhtlesin msn-is Raigoga. Ta on üks ikariami-sõber. Täitsa lahe tegelane, igasugu asjadest saab räägitud. Exceli  valemitest valla eelarveni ja matemaatikast muusika salvestamiseni. Sinna vahele mahtus veel juttu minu praktikakoha otsingutest ja tema ema kardinaalsetest pööretest elus. Vot selline põnev tegelane.
Ämm tõi mulle liköörikomme. 7 tükki. Täitsa toredad asjad.

No comments:

Post a Comment