Saturday, February 9, 2013

Valevorts

Jah, Kirkel ei tule ikka sõnad päris korralikult välja veel. Vahetab osad tähed ära ja siis tulevadki sellised sõnad nagu valevorts, karrama (kallama), katsikene (kassikene), artsitädi, üldse kahte ss-i järjest või st-d hääldada on tema jaoks keeruline. Aga ta on mul agar õppima, nii et varsti ei tohiks enam probleemi olla.

Passat ei lähegi enam tööle, üldse. Ei kavatsegi. Justkui tahaks vihjata, et tema aeg on möödas. Muide, iga kord kui me sõitsime autoga ja tuli jutuks uue auto teema, siis võis kindel olla, et ta mingi triki teeb, see auto. Küll hakkasid rehvid tühjaks minema, siis kadusid pidurid, siis läks kesklukk hulluks. Ma olen enam-vähem kindel, et autodel on hing. Kõlab küll hullumeelsena, aga nii on. Ma lõpuks keelasin üldse autovahetuse või veel hullem vanaraua-juttu autos rääkida.
No ja siis veel, et enamus mu autodest on olnud naissoost. Ainult Nissan King Cab ja Nissan Almera olid meessoost. Kõik "nais-autod" jonnisid minuga, aga nii kui keegi meesterahvas lähenes, käivitusid ilma probleemideta. Ühel mu sõbral oli koguni selline auto, kes mind ei sallinud. Nii kui mina sisse istusin, ei läinud ta käima. Kõik. Mina astusin autost välja ja ta töötas probleemideta.
Mõtlen, et soetan omale uuesti Almera, ainult et seekord 4-ukselise. Mootor on küll väike, 1,4 või paremal juhul 1,6 no aga selle-eest on ta ökonoomne.

No comments:

Post a Comment