Tuesday, February 19, 2013

"Jee, tubli oled, väike roheline loom!"

Sellised hõiked kajavad toas. Väiksed vaatavad dinosauruste multikat "Land Before Time". Väga südamlik multifilmide joonissari. Aga kuna nemad ja ega ma ise ka ausalt öeldes ei tea, mis sorti need dinosaurused seal on (kohati on nad kõik väga sarnased), siis on nad "väikesed rohelised loomad", "roosad loomad", "suured koletised" ja muud sarnased tegelased. Parajasti oligi käimas võitlus suurte koletiste ja väikeste loomade vahel, lapsed elasid väikestele loomadele kaasa.

Meil on gripp. Eelmisel nädalal oli Matu haige, palavikus, nüüd on siis Kirke kord. Pühapäeva pärastlõunal tuli ta õuest ja ütles, et külm hakkas. Võtsin ta siis riidest lahti ja kraadisin, oligi palavik. Öösel läks palavik päris kõrgeks, üle 39. Nüüd on juba kolmas päev, palavik jätkuvalt üritab võimust võtta, ronib 39 peale ikka kohati. Jälgin teda veel täna kodus, kui järele ei anna, siis on homme arstile minek.
Kirke ise on väga teadlik sellest, et ta haige on. Kui keegi teeb kõvemat häält, siis kohe ütleb: "no kas sa ei tea, et ma olen haige". Või siis, kui ma teda kraadima hakkan, siis ütleb väga asjaliku näoga: "mul on palavik."
Oleme liitrite kaupa teed joonud ja vist juba kilode kaupa pannkooke söönud. Parim söök haiguse ajal on pannkoogid, siis on kindel, et süüakse ikka.

No comments:

Post a Comment