Monday, February 11, 2013

Mina, huligaan.

Jah. Mina olengi huligaan. Liiklushuligaan.
Sain Madise käest auto kasutada. Esiteks muidugi suutsin ta kolm korda välja suretada, kui Meli hoovist välja tagurdasin. Olen ju harjunud diiselautoga, mu asendusauto on aga bensiinimootoriga. Tanklas vaatasin ka mitu korda, kas mul on ikka õige püstol. Sõit on temaga sujuv, väga hea on sõita, mugav. Auto kuuletub ilusti, pidurid on korras. Lausa lust on sõita!
Krissu soovis minuga linnas käia. Käisimegi, kui mul kool lõppes. Terve linn oli politseinikke täis, no iga nurga peal, ausalt. Ja siis, kui Krissu koduni oli umbes 150 meetrit, peatas mind politseinik. Olin ületanud kiirust. Sõitsin 50 alas 63 km/h. Oeh.. No seda need linnas nähtud miljon politseinikku tähendasidki. Kutsuti mind politseiautosse, tehti protokoll. Nõustusin kiirmenetlusega (pool tundi olin politseiautos) ja sain teada, et hoiatust enam pole, määrataksegi trahv kohe. Kuna mul varem rikkumisi polnud (mul on olnud load peaaegu 7 aastat), siis sain 24 eurot trahvi. Minimaalne summa.
Lisaks tekitasin muidugi segadust oma dokumentidega, juhiload on veel vana nimega. Politseionud olid muhedad vanad, viskasid nalja minuga ja värki, aga kui autost välja astusin, ei öelnud neile "nägemist" igatahes.


2 comments: