Friday, February 15, 2013

Sünnipäevanädal. :)

Sel nädalal on üpris palju sünnipäevi ja siis vahepeale mahub ka sõbrapäev.
Priidul oli 13 veebruaril, Tiina-Mail on täna ja Rainil on homme sünnipäev. Muhedalt õnnestumisi teile! :)

Teisipäeval oli veel ju vastlapäev ka, kukleid sai ikka mehiselt pugitud. No ja siis hernesupp. Olen ikka ise teinud seda vastlapäeval, ei osta poest. Nii ka seekord. Aga seekord juhtus nii, et Aaris jättis selle supi pliidi serva peale terveks päevaks ja kui mina õhtul koju tulin, siis ma loomulikult sõin seda suppi. Aaris ka. Ja umbes kella 2 ajal öösel algas meil võidujooks. Et kes enne vetsu pääseb. Las ma annan veidi nõu: ei tasu enam süüa hernesuppi, kui see on päev aega pliidi serval soojas olnud. Ei ole hea mõte, üldse mitte. Umbes lõunaks saime oma seedimised korda. Karm.

Eile käisin pisikest Kristoferi hoidmas. Krissu käis sünnipäeval ja mul avanes võimalus oma tädikohuseid täita. Võtsin terve pere kaasa, sest kui ma nüüd täitsa aus olen, siis ma natuke ikka pabistasin ka. Pole ma ju beebidega varsti pea 4 aastat kokku puutunud (eriti kahe kuu vanustega), kahtlesin, kas saan päris üksi hakkama. Ja hea, et lapsed kaasas olid, pisipõnnil oli päris huvitav, kui kõik tema ümber sahmerdasid. Kristofer on tubli poisipõnn, olime eile ühel lainel. Mähkme saime ka ilusti vahetatud. Ta puristas ikka korralikult, nii et minu lapsed ümberringi naersid laginal, kui beebi mähet täitis.
Teine kordki olen meeleldi beebivalves.:)

No comments:

Post a Comment