Friday, February 8, 2013

Ükspäev

paistis päike nii soojalt, linnud karjusid õnnelikult ja veed vulisesid tee peal. Mul said jalad täitsa märjaks. Talvesaabas mul ikka vett ei pea ju. Tuleb vist mingid moekad kummikud sebida, millega sobiks koolis käia.
Koolist niipalju, et meil algasid nüüd uued ained: finantsjuhtimine, juhtimise alused, ärieetika ja jaekaubandus. Ütleme nii, et päris põnev on. Finantsjuhtimine on puhas matemaatika, selles aines tuleb mul teha ühele ettevõttele finantsanalüüs, olen üsna elevil, kuigi ettevõte on valimata veel. Jaekaubanduse aines on plaanis teha õppekäik ühe ettevõtte logistikakeskusesse, et jaekaubanduslikku igapäevast majandamist ka lähemalt vaadelda saaksime. On, mida oodata :)

Olen täna lastega kodus. Koolist on vaba päev, lasteaiakasvataja on haige, niisiis jäid nad mulle täna. Lõunatasime natuke aega tagasi. Matu kiitis mu kokakunsti ja teatas, et temale meeldivad kõik söögid. Armas, et tal selline periood on praegu. Vahepeal ta pirtsutas söögiga ikka korralikult.

Küünal põleb laual, sest puudu on päike, mis pole täna kordagi pilve vahelt piilunud.

No comments:

Post a Comment