Sunday, September 2, 2012

Lõpuks võtsin kokku ennast

Ja kirjutan nüüd üle kohutavalt pika aja siia.
Miks nii pikk vahe, küsid? Aga sellepärast, et täna on mul peaaegu vaba päev ja mul on aega ka kirjutada. Kuidagi ei tahtnud une arvelt blogi pidada.
Vahepeal olen kõvasti tööd teinud, Kärdiga tegime uue looma valmis, varsti jagan pilte ka. Siis olin vahepeal lapsehoidja, Priidu kaksikutel oli sünnipäev, Kaspari sünnipäeva pidasime isa juures ja eile käisid mu vennaraasud oma peredega mul külas. Nii tore, et me viimasel ajal tihti kogu perega kokku saame! :)
Ahjaa, kahel laupäeval oleme kartuleid võtmas käinud. Ja esmaspäeval käisin Karini juures maasikapeenraid korrastamas. Sain omale ka taimi sealt. Nii et tuleval suvel saan oma aiast maasikaid! :)
Koolis olid töötalgud, värvisime uksi seal, pesime aknaid ja valgusteid, et lastel oleks esimesel koolipäeval hea puhas kooli minna. ERR-i korrespondent oli kohal ja filmis ning võttis intervjuusid. No ühesõnaga, põnev on olnud!:)
Kasparile kinkisin põrsa. Ta kunagi mainis, et tahab lillat siga. No tegingi siis. Mitte küll üleni ise. Lõikasin ja toppisin mina, õmbles ikka õmbleja. Ma veel ei söandanud..


Ja mis sünnipäev see ilma küüla puhumiseta on?


Igatahes, homme algab meil Gabrieliga kool. Täna läheme veel kooliasju ostma. Päevikuid on tarvis ja kirjapulki. Ja siis veel nipet-näpet. Mul on homme juba tund ka. Inglise keel :) Uskumatu, aga idee järgi peaksin ma juba kevadel lõpetama. Hirmus põnev aasta tõotab tulla :)

No comments:

Post a Comment