Friday, September 14, 2012

Popipäev.

Jah, ma teen poppi praegu. Inglise keele tund peaks olema, aga ma ei läinud kooli. Sest järgmine tund on vaba ja siis alles kolmas tund on selline, kus kohalviibimine on enda huvides kohustuslik. Äriõigus. Adamson, meie kursuse juhendaja loeb seda. Muhe sell on see Adamson. Ühe õppejõu kohta on tal väga mahlane kõneviis, aga ta on elukutselt jurist-advokaat, nii et anname andeks. :) Tegelikult on tore, et ta suhtleb meiega justkui omataolisega, toob palju elulisi näiteid, tund on väga huvitav. Saame ise ka kaasa rääkida, näiteks ta juba teab, et minu amet on toppimine ja et Signe on klienditeenindaja restoranis, samuti peaks ta teadma juba, et Maarja on abielus ja et Marili kavatseb abielluda. Vähemalt neil teemadel sai eile tunnis vesteldud. Veel on hirmus tore, et tema käest saab ka asjakohast nõu küsida, ikkagi jurist ju :)
Aga jah, ma ei läinud kooli, sest ausalt öeldes, ma ei jaksanud. Tead, kooli, tööd ja kodu on ikka kuramuse raske ühildada. Antud hetkel on kodu saanud häbiväärselt vähe tähelepanu, niisiis otsustasin koolist poppi teha ja kodus kraamida ja toimetada. Noh, nüüd ma siis istun siin arvutis.. Ai-ai..
Ei, kohe kappan arvutist ära ja kukun kraamima :) (tore sõnademäng onju)


No comments:

Post a Comment