Thursday, September 20, 2012

Kontsadega koolis

Sel nädalal tuli mul selline tuju, et käin terve nädal kõrgemapoolsete kontsadega koolis. Vot. Tahan ja käin. Tavaliselt kannan üldsegi madalaid jalatseid, nii et teisipäeva õhtul mul jalad valutasid juba. Aga eile oli jälle kõik normis. Ju siis jalad harjusid :)
Üldse on mul viimasel ajal imelikud tujud. Kannan naiselikumaid riideid ja noh kontsad ka.. Tunnen ennast ilusana! :) Naeratan kõigile või vähemasti muigan ;) Seletamatu rahu ja ärevus on samal ajal põues.
Kui nüüd uudistest rääkida, siis mind valiti Pikakannu kooli nõukogu liikmeks. Olen lapsevanemate üks esindajatest. Pidin selline asjalik olema. No eks näis. Saan vähemasti sõna sekka öelda.
Prindin praegu Õiguse õppematerjali välja. Homme on töö ja ma pole materjali isegi vaadanud.. Täna tuleb unetu öö koos kohvi ja energiajoogiga.


No comments:

Post a Comment