Wednesday, September 5, 2012

Kool-töö-kodu

Selline marsruut mul viimasel ajal ongi. Ma arvan, et ma ei üllata Sind, kui ütlen, et mul endiselt jube kiire :D
Esimesed koolipäevad on edukalt üle elatud. Inglise keele õpetajaga sai suvemuljeid jagatud ja vene keele tunnis esimene dialoog ka tehtud. Üritan nädalavahetusel essee ka valmis kirjutada vene keelest. Praktikal viibimise kohta tahab Irina lugeda.
Prätziga oli ka täna taaskohtumine. Oi, kuidas raamatupidamise algtõed on meelest läinud. Homseks saime juba leheküljetäie ülesandeid lahendada. Oeh..
Kärdi läheb reedel Soome, niisiis on ka töö juures kibekiire. Täna jõudsin veidi enne 8-t koju.
Loodan, et nädalavahetusel on aega kodus toimetada. Meil endiselt remont pooleli, toale on vaja uus lagi panna, põrandad ja seinad puhtaks pesta, siis saab juba sisse kolida. :) Siis on veel vaja köögipõrand paigaldada, ning elu ongi lill! :D
                                                                    * * *
Mul on uut rahakotti tarvis. Eile poes käies tuli senditasku lukukelk küljest ning ma ei saa enam seda kinni tõmmata. Hea rahakott oli. Ülikaua pidas vastu, kusjuures turu pealt ostsin umbes 6 aastat tagasi.

No comments:

Post a Comment