Friday, August 24, 2012

Sünnipäevajada :)

Algas see sellega, et Madise hmm.. kuidas nüüd öeldagi.. kas tüdruksõber, elukaaslane, naine? Igatahes, Kristiinal oli 20 augustil sünnipäev. Järgmisel päeval oli kohe mu kullatükil sünnipäev. :) Ehk siis Gabriel sai 9aastaseks. Uskumatu, et juba.. Seejärel oli natuke vahet ning eile oli Kasparil juubel. Kutt sai 20. :)
PALJU ÕNNE veelkord!!! :)
                                                                     * * *
Vahepeal on aga päris palju tegemist olnud. Olin nüüd tööl kohe mitu päeva järjest, Kärdi läks eile Soome, aitasin tal koorma valmis teha. Bussi mahub ikka oluliselt rohkem loomi. Arvutasime, et 30 ämblikku ja 100 põrsast mahuks ilusti ära. Seekord läks kaasa 43 looma. Rohkem polnud lihtsalt. Igatahes. Septembris saan ametikõrgendust ajutiselt. Kärdi on paar nädalat Soomes ning sel ajal kamandan mina siin. Kärdi ütles, et ma karm ülemus oleks ja ei laseks töölisi laisaks minna. No vaatame seda asja :)
Lähen täna Gabrieliga kooliasju ostma. Ta juba mitu päeva nuiab. Uurisin õpetaja käest ka, et mida tarvis oleks. Kuna 3. klassis tuleb uue ainena inglise keel, siis enamus asju jääb ikka samaks. Ikka guašid, vesikad, paber, nii tavaline, kui värviline, pintslid, pliiatsid, plastiliin. Midagi oli kindlasti veel. Eks seda saab ka hiljem muretseda. Aga ootan huviga, kuidas Gabriel inglise keelt hakkab omandama :) Kui tal on natuke minu keelevaistu antud, siis on tal lihtne. Mates on ta meil ju tark. Aarise matemõtlemine on tal täitsa olemas.
Eile sain kiita, et mul on arukas ja asjalik ning hästikasvatatud poeg. Pomisesin, et ega ma teda väga kasvatanud polegi, ise kasvanud.. Suunanud ehk olen veidi.. Ise seejuures punastasin. Ja selle peale öeldi, et ei. See on ikka koduse kasvatuse mõjutus. Laps on ju kodu peegel. Olgu. Kui nii, siis nii. :)

No comments:

Post a Comment